luns, 20 de xaneiro de 2014

Cogito, ego sum

Non me apetece a dor curandeira
Nin o pracer que morde
Nin a obriga de ser forte
Nin o paradoxo da preguiza.

Só me asustaría de non rir dos demais idiotas.

A felicidade limpa de min mesmo
Que resulta ser un espellismo.
Que eu mesmo estou contaminado.

A miña mente só garda unha fronteira
Separando no medio do ermo
A inocencia muda
E a voz do ego.

O ego é a única patria
Do meu corazón descabezado.

Despois del todo é mentira.

Mais a miña cama de cravos é só miña.
Coma do teu ollar a túa bala
e o meu disparo.

Son verdugo do meu xuíz iletrado.
Un laio infantil eterno.

Un non querer saír fuxindo sen ser visto.
Unha bomba fotoxénica sempre en acto de presenza.

Son mala persoa pero por mal feita
E vivo rodeado de idiotas
Que cren que xente coma min
É menos do máis que igualmente somos.

Todo o mundo é idiota, e eu son mundo.

Mais aquí ninguén é quen de vivir sempre en inverno
Sen a chaqueta da inocencia muda.

Cogito, ego sum.


Ningún comentario:

Publicar un comentario